Vad fan gör man när man har tid över?

Är så van vid att alltid ha ett fullt schema. Om jag inte är i skolan så är jag på gymmet eller fast med en massa läxor.
Men nu sitter jag här. Det är helg, dagens träningspass är avklarat och läxorna gjorda. Vad fan gör man då ?
Vad gör man när man har tid över ?
Har tagit fram en go tidning, min bok som jag inte läst på flera veckor och lite gott citronvatten.
Nästa vecka är det en läxfri vecka vilket innebär att jag faktiskt kan spendera lite extra tid till gymmet. Men sen då ?
Men ska bara vara tacksam att det är en lugn period just nu. Förr eller renare lär det bli ett fullt schema igen.
Hoppas ni får en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback