Vinterdepp ?

Vet inte om jag lider av någon form av vinterdepp eller vad det är för fel på mig.
Känner inte för att göra något alls. Mina helger består av att gå och lägga mig tidigt för att kunna köra ett morgonpass på gymmet. 
Kommer ihåg förra hösten, speciellt under september. Festade nästan varje helg och var alltid jätte taggad så fort jag hörde att det var någon fest på gång. 
Nu vill jag bara dra täcket över huvudet. 'Finns inget som lockar mig till det längre. 
När alla andra tonåringar drar på fest föredrar jag hellre en mysig film, middag på restaurang eller bio. 
Men jag ser fram emot utgång på krogen när jag fyler 18. 
Jag ser fram emot sena grillkvällar till sommaren, 
och goa drinkar på uteseveringar i sommarvärmen. 
Men just nu är jag tråkig. Just nu är jag inte på humör för sånt.
Försöker att i alla fall vara lite social så att jag inte tappar mitt sociala liv helt.
Vill bara fokusera på myskvällar, god kost och svettiga träningpass! 
Vilket faktiskt kommer att löna sig i längden, fitness 2013!! 
 
F4ca42e802515bf071826fc348e73c56_large
Tumblr_mfw20pczv21rsyufto1_500_large
68688_385463954880689_2012393931_n_large
Tumblr_mgv0pstpsu1rwbb4co1_400_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback