Gymgrossisten

Slutade halv 12 idag så efter skolan drog jag och Evelina till gymgrossisten. 
Vi missade självklart hållplatsen, (typiskt oss) så vi fick gå tillbaka. Men det gick det också.

Köpte äntligen ett nytt proteinpulver (har varit slut i typ 2 månader).
Denna gången blev det Whey- 80 med choklad smak. 

Eftersom jag skulle till gymmet sedan testade jag att köpa celcius. Den var riktigt god! 
Celsius är en energidryck som ämnar öka ämnesomsättningen med upp till 12 %
och öka energinivåerna under 3 timmar.
Detta genom deras naturliga, släta blandning av rik på antioxidanter, i
nklusive grönt te, biotin, guarana frön, och kalcium.

Efter gårdagens hårda konditionspass valde jag att ta det lugnt.
Lite uppvärmning på löpbandet och sedan rygg, biceps & triceps. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback