Dick, my love!

Började min dag med att åka till tandregleringen. Fick spänt i underkäken (har förjävligt ont nu
Överkäken är klar, nu väntar jag på att gluggarna i underkäken skall fixa till sig. Kan förhoppningsvis ta bort rälsen efter sommaren om allt går som planerat. 
Tog sedan tåget till skolan. Och nu kommer det något som gjorde min dag! 
Går förbi Subway och tror att jag ser Dick axelsson. Får en liten lätt hjärtkick eftersom jag tycker att han är så galet snygg. 
Men nej, jag måste se i syne. Fortsätter mot EH i jakt på en kopp kaffe. 
Märker då att ett stor gäng killar har samlats vid bänkarna vid EH. Kollar riktigt noga och inser att det är hela frölundatruppen som samlats innan dem ska iväg på match. 
Får min kaffe och är helt paralyserad. Det är ju inte varje dag som man stötet på ett gäng SNYGGA hockeyspelare. 
Går förbi subway igen och kan konstatera att det är Dick. Dör lite. Fan vad snygg han är!! 
Får för mig att skriva till honom på twitter, och gissa vad. 
HAN SVARAR! Har svävat på moln hela dagen! 

Efter skolan och den här händelsen körde jag sönder mig själv på gymmet. 

Josephine hände på och jag visade lite övningar. Körde lår och rumpa.
Benen var som spagetti när vi gick där ifrån. Så jävla skönt! 
I morgon blir det vilodag, slutar dessutom 12 så det kan antagligen bli en vända på stan. 
Fan, bästa dagen på länge! 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback