Dansa nyktert!

Skolan håller fan på att ta knäcken på mig helt. Har 2 prov på måndag (i morgon!!) och 2 prov på tisdag. Förflyttar mig mellan, sängen, gymmet och plugg just nu. 

Igår var jag på lokalfest. Hade faktikst riktigt trevligt. Var hemma runt 2 tiden och somnade som en stock.

 



Kändes riktigt bra att jag inte drack någon alkohol igår.
Skönt att inte vara bakis och ligga däckad i soffan hela dagen!
Trots att jag var hemma sent och somnade sent så ställde jag klockan på halv 9.  Började Cardio på gymmet klockn 10. Hem, duschade, käkade och har nu suttit och pluggat i 4 timmar! 
Ska återgå till plugget snart igen (förvånande..)
Längtar som fan till onsdag då det mesta är överstökat! 
Började dagen med en celsius, testade en ny smak och den var sjukligt god!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback