Sommarens hetaste röv

Började dagen med en vända i solariet sedan kondition och magpass.
Resten av dagen har spenderats med plugg. Ska först nu, efter 6 timmars plugg göra något roligt.
Fan, sjukt vad grejer jag har i skolan nu.
Känner verkligen att jag måste prioritera vilka ämnen jag vill ha topp betyg i och vilka jag kan lägga mig på en lägre nivå. Annars går man väl in i väggen helt.

Har åkt på ett stressmunsår på läppen också. Inte alls mysigt.
I natt svullnade läppen upp och just nu ser jag ut som Victoria Silverstedt. 

Trots allt plugg låter jag inte träningen bli lidande.
Måndag: 1 mil power walk
Tisdag: Benpass
Onsdag: Kondition & Mage, 

Ska försöka hinna med ett träningpass i morgon också. Men det ser inte så ljus ut just nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback