Keep calm and go to the gym

Gårdagens pass på gymmet satte verkligen sina spår. Det var länge sedan jag hade en sån här träningsvärk i låren. 
Bara att sätta sig ner på en stol gör ont. Tror att det var squatsens fel.
Körde med tyngder på båda sidorna. 
Fattar dock inte hur jag endast kan ha ont i låren ?
Det brukar ju vara rumpan som får ta mest stryk av den övningen ?
 
Åkte till gymmet idag igen, men tack vare låren fick jag ta det lite lugnare. 
Det blev en kort uppvärmning och sedan körde jag armar och rygg. Eftersom jag slutar 12 i morgon var planen att dra dit i morgon igen, men jag inser nu att jag nog får känns efter i morgon.
Jag vill kunna röra mig.. 
Just nu sitter jag i soffan med en kopp te och ska titta lite på grey's anatomy.
Är ensam hemma och har tänt levande ljus i hela lägenheten. Jag brukar inte gilla att vara ensam hemma för länge. Blir alltid så rastlös. Men idag uppskattar jag det mer än någonsin! 
 
Vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback