Gårdagen var bra, riktigt bra!

Idag mår jag inte alls så bra. Men jag får helt klart skylla mig själv. 

Igår var det överraskningsfest för Marcus & Hampus. 
Kvällen började hemma hos mig där jag, Mathilda, Emma, Niklas & Oscar tog några fördrinkar.
Tog sedan bussen från stationen och åkte upp till själva festlokalen. Dock ligger lokalen för "off" så vi fick hoppa av bussen innan. Där väntade min vän Alfred och hans syster med bil och hästtransport. 
Åkte alltså hästtransport sista biten upp till huset..
Själva festen var faktiskt riktigt rolig. Träffade både nya och gamla människor.
Var hemma kvart över 2. 
 
Eftersom jag har frös typ hela natten blev det inte mycket till sömn.
Så idag är jag rejält sliten. Känns som om min mage vänt sig ut och in och som mitt huvud ska sprängas. 
Mina planer för kvällen är alltså att bara ligga och titta på en massa grey's anatomy avsnitt och dricka flera lite te. 
Imorgon ska jag ta mig till gymmet på morgonen och sedan kommer mina kusiner på middag.

Tumblr_malg4imjad1rptpjco1_500_large


Min kusin Filip 10 år får nog pris på dagens bästa citat. 
- Erica, du är 17 va?
- Ja, det är jag. Fast jag fyller faktiskt 18 om 7 månader...!
-Jaha, då får du dricka vin om 7 månader då! 
-Ja, precis... 
Tänker: Du skulle bara veta vad jag gjorde igår,,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback