Överraskningar är bra

Just nu ligger jag och mamma i varsin soffa med varsin bok.
Jag läster hungerspelsböckerna (måste göra det i samband med skolan). Är i slutet av andra boken och nu är den riktigt spännande! 
Idag är dagen jag längtat efter i flera dagar. Min mamma har planerat en överraskning till mig. Hon har tagit ledigt idag och i mrgon från jobbet. Vi ska åka bort nånstans, jag har ingen aning om vart. Hon har bara sagt vad jag ska ta med mig. Vilket var badkkäder, sovkläder och träningskläder. 
Jag ÄLSKAR verkligen överraskningar men tillhör den sorten som är extremt nyfiken. 
Därav har jag också gått runt och funderat och grubblat i flera dagar på vad det kan vara. 
Jag är så jävla glad att min mamma har fixa något sånt här för mig. Mitt liv har varit katastrof de senaste 2 veckorna så detta kunde inte komma mer lägligt. 
Väskan står packad vid dörren nu i alla fall. Nu ska jag fortsätta att läsa och låta tiden gå tills vi ska åka! 
ÅH, VAD JAG LÄNGTAR! 
Uppdaterar när jag vet mer .. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback