Mår kasst!

Det är inte ofta som jag säger att jag mår kasst. Men just nu gör jag verkligen det. 
Jag är så jäkla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
Satte in min tandställning i underkäken i onsdag vilket har gett mig en jävla huvudvärk och tandvärk.
Dessutom började den skava igår så jag fick åka in "akut" för att fixa den. När jag väl kommer in till tandläkaren visade det sig att tandregleringen hade stängt, så jag fick träffa den "vanliga" tandläkaren. Självklart kunde dem inte hjälpa mig eftersom dem inte hade rätt verktyg. Så dem skickade hem mig med lite vax så jag skulle klara natten. 
Så det var bara att gå upp ur sängen och åka in till tandläkaren idag igen. 
Nu är jag äntligen hemma igen. Ska åka in till skolan vid 1 tiden. 
 
Jag tillhör den sorten som måste käka var 3-4:e timma för att hålla blodsockret i bra balans. 
Annars blir jag jätter sur, ledsen, och mår riktigt dåligt i kroppen. 
På grund av min tandvärk har jag ätit jätte dåligt de senaste 2 dygnen.
Vilket märks på mitt humör. Jag är så nerbruteten,
Just pågrund av maten. (Jag vet det är ganska sjukt.)
Det hjälper ju inte direkt att jag är super stressad för allt annat som händer i mitt liv just nu.
Tror inte det finns någon som längtar så mycket till lovet som jag gör.. 
 
Helgen kan inte komma mer lägligt just nu,
och jag ska verkligen kurera mig och försöka börja äta ordentligt så jag blir mitt vanliga jag igen. 
539309_276634009121187_375461054_n_large
Tumblr_lxoc9hcdtp1r1bda0o1_500_large
318916_478239922197732_2049862284_n_large
Tumblr_mbl652zmjp1rit50jo1_500_large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback