Good work honey

Har haft 3 dagar med riktigt bra träning! 
I måndags var jag ute och sprang, tror fan det var första gången någonsin som jag gick ut och sprang utomhus.
Tycker verkligen att det är hur tråkigt som helst. Men jag har ju sagt att jag vill ha utmaningar. 
Och en utmaning var det. I alla fall för mig som aldrig springer så annars.
Det blev i alla fall en runda på 6 km, sprang hela vägen och var verkligen jätte nöjd.
Igår drog jag mig till gymmet och hade planer på ett riktigt hårt styrkepass. 
Men det blev inte så. Det kryllade av folk så det slutade med att jag körde stenhårt på lår och rumpa istället.
Vilket gav en del träningsvärk. 
 
Idag körde jag 1 mil på indoorwalking cykeln, och sedan blev det ryggövningar. 
Har pluggat hela eftermiddagen, men nu orkar jag inte mer. 
Så ska snart gå iväg och möta Elina för en liten snabb promenad. Jag måste ha luft! 
 
2 dagar kvar till lovet, håll ut Erica! Håll ut! 
Tumblr_mceesp9yh51rptpjco1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback