Utveckling.se

Satt och tittade på en massa bilder från Kreta nyss. Saknar värmen något enormt. 
Jag var där ihop med min mamma första veckan i augusti i år. 
Även om jag ÄLSKAR värmen så tyckte faktiskt att det var lite väl varmt ibland. 
På kvällen när vi skulle gå och handla var det 32 grader och då var klockan ändå 11 på kvällen (!).
Brun var man också en gång i tiden..
 
Men det jag skulle komma till. 
Hittade en bild på mig i bikini och blev helt paff. Var jag sådär fet ? 
Jag tillhör den där sorten som går upp i vikt jätte lätt om jag inte rör på mig och äter rätt, 
Och under en semester (framför allt solsemester) blir det aldrig träning, och inte heller något nyttigt. 

Så idag när jag såg den där bilden, drog jag på mig samma bikini och ställde mig framför spegeln. 
Bikini trosorna jag har är knytbara i båda ändarna. Knutarna sedan i somras satt kvar så jag kunde se hur "stora" mina trosor hade varit. Mest skillnad såg jag på min rumpa, trosorna hängde verkligen. 
Nu tog jag ett nytt foto och har börjat på ett litet kollage. 
Fick en jävla motivation och till sommaren skall jag visa er mitt kollage. 
Vad som hänt under 1 år med kroppen. 
Fyller 18 i April så risken finns ju att jag ser likadan ut nästa år efter alla utgångar, haha! 
Men detta är ett bra tips för er som har svårt att hitta motivationen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback