100 frågor

Har fått massa önskemål om att jag ska göra denna lista.

Jag sa; aldrig. Men som Justin sjunger. Never say never.


1. Tre namn jag lyssnar till:

Erica, lilla gumman, Erica

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Bra på att ge råd till folk som har ett svårt beslut att fatta.

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Har ibland svårt att vara spontan, vill ha ALLT planerat en dag innan.

 

4. Detta är jag rädd för:
Att jag kommer leva hela livet ensam

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Glädje, kärlek & överraskningar

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Säger som alla andra "Kan allt".. ;)

 

7. Detta tycker jag om att göra:
Träna, träffa kompisar , äta (haha)

 

8. Detta vill jag göra just nu:
Titta på one tree hill

 

9. Bästa känslan:

Lycka

 

10. Värsta känslan:
Ångest

 

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
-Rolig, pålitlig, romantisk

 

12. Är jag kär just nu:
Nej

 

13. Vill jag gifta mig:
Självklart, stort bröllop!

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Gifta mig, skaffa barn, bli kär, arbeta inom juridiken, bo utomlands

 

15. Min käraste ägodel:

Iphonen

 

16. Något jag vill ha i present:
Massage

 

17. Detta har jag på mig just nu:
Pjamas

 

18. Favoritkläder:
One piecen!

 

19. Favoritdjur:
Hundar är så himla söta. Ska skaffa en när jag är vuxen.

20. Så här många barn vill jag ha:
Det får min framtida man bestämma, haha! Jag älskar barn. Skulle lätt kunna ha 4 st.

 

21. Vilket är bäst, julen eller din födelsedag:
Julen, för då handlar det om släkt och vänner.

 

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Älskar juridiken, men avskyr Franskan.

 

23. Stjärntecken:
Vädur

 

24. En bok jag älskar:
Och det frågar du en bokmal ? Gillar Kepler böckerna, men även Mari ljungstedt.

 

25. En film jag älskar:
En film ? Alla slagt serier skulle jag nog säga.

 

26. Tv-program jag gillar:
Veckans brott, efterlyst..


27. Favoritdoft:
vet inte

 

28. Detta äter jag gärna:
Sushi

 

29. Dricker helst:
Beror på när, men Grönt te går alltid hem.

 

30. Favoritgodis:
Sura godisar

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
USA!

 

32. Färg på mina ögon:
Blågröna

 

33. Min längd:
Länge sedan jag mätte mig. 1,70 kanske `?

 

34. Jag tror på:
Kärleken,

 

35. Jag spelar/ tränar:

Tennis, men även passa/gym på frikis.


36. Person jag beundrar:

Min mamma.

 

37. Så här bor jag:
I en lägenhet med mina föräldrar

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Hade jag bott har själv hade nog alla varit döda. Är urkass på blommor.

 

39. Det här tänder mig:
Killars armmuskler!

 

40. Det här gör mig avtänd:
Killar som ska hävda sig och göra sig till inför vänner. 
Va dig själv för fan! 

41. Favoritfärg:
Vit (älskar ju stilrent)

 

42. Favoritcitat:

Frågar du en som älskar citat ?

43. En hemlighet jag vet:
Vet en hel del hemlisar ..

 

44. Bästa present jag fått:
Friksis kortet

45. Senast köpta skiva:
Björn skifs CD, mamma fick den i present.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Min rumpa, haha

 

47. Den kollar ja efter först när ja loggar in på msn:

Använder inte msn längre.

 

48. Djur jag vill ha:

Hundvalp

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Hund tror jag. Eller en ko. Kon har ju 4 magar = mer mat får plats..

 

50. Vad lyssnar du på just nu:
Ingenting, låter tystnaden vara!

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag:
Har: Vaknat, tvättat, ätit frukost

Ska: städa, plugga & träna

 

52. Är någon av dina föräldrar ifrån något annat land:
Nja, pappa är halv norsk om det räknas ?

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
VLC media player

 

54. Vilken är din favoritrestaurang:

Alla slags sushi barer.

 

55. När badade du i en pool senast:
i somras/höstas när jag och mamma var på kreta.


56. Har du varit med i någon skolpjäs:
yes

 

57. Har du användt droger:
Nej, inget jag tänker börja med heller.

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om:
Fixar inte opera alls.

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
Nej, men jag borde kanske fundera i alla fall .

 

60. Vad har du för TV-kanaler:

Lagom långa, ca 17-


61. Har du åkt moped någon gång:

Jaaa


62. Har du busringt någon gång:
Ja, haha. Vem har inte ?

 

63. Har du fått felparkeringsböter:
Nej

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm:

Har inte gjort något av det. Men måste göra båda någon gång!

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt:
Kanarieöarna. Varit där 5 gånger! :D

 

66. Har du en egen trädgård:
Nej

 

67. Kan du alla orden i nationalsången:
Nej, men nästan

 

68. Badkar eller duschkabin:
Har bara duschkabin, men älskar badkar.

 

69. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden:
Hm, vet inte. Tittar bara på serier.

 

70. Chips eller popcorn:
Chips, gillar inte popcorn så jätte bra. 

71. Vilken färg på läppstift använder du:
Rött, men det är jätte sällan

 

72. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
nej 

73. Varit med i en skönhetstävling:

Nej

 

74. Apelsin- eller äppeljuice:
Apelsin

75. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni:
Elina, sushi

 

76. Favoritchoklad:
Bror på humör


77. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för:
En, min mamma

 

78. Har du vunnit en prispokal någon gång:
Nej

 

79. Är du duktig på matlagning:
Kan när jag vill/måste

 

 

80. Klarar du att tanka själv:
Haha, nej.

 

81. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve:
Nej, men familjen har.

 

82. Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola

83. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb:
Nej

 

84. Vad var det senaste du handlade:
Trosor

 

85. Har du kräkts offentligt:
Nej

 

86. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Kärleken såklar. Du blir inte lycklig av pengar.

 

87. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja

 

88. Har du ringt något betalnummer:
Yes

 

89. Kan man vara vän med sitt ex:
Absolut

 

90. vem smsade dig senast:
Elina

 

91. Vad stod det i smset:
Det är det mammor är till för. hihi

 

92. vad svarade du tillbaka:
Haha

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
nja, normalt.



95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Har inget

 

96. Vad har du i din väska:
Plånbok, mobil, nyklar (skolböcker och sånt om jag ska till skolan)

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Kollar one tree hill, Ibland läser jag.

 

98. Antal personer du kan lita till 100 på:
2

 

99. Var hittade du den här listan:
Elinas blogg, Elins blogg & Sofias blogg

 

100. TRE personer jag vill ska fylla i denna enkät:
HAha, alla har redan gjort den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback