Mitt 2011

Såhär såg mitt 2011 ut, från början till slut.
Januari, Hade tjejmiddag med Elin, Elina, Sofia, Jennifer & Julia.
Januari, var på gymmet med Sebbe, Jacob, Malin, Mattias & Elina.
Februari, sportlovet kom och jag åkte med familjen till Hafjell.
Träffade även sofia som bodde i närheten och vi åkte skidor ihop ett par dar.
Februari, tjejmiddag hemma hos Elin där vi dukade upp ett matbord i hennes rum. haha!
Mars, åkte på den bästa resan hitills i mitt liv. Till branäs med årskurs 9.
April, jag och Elina startade bloggen erlins. Här fotade vi till en header.
April, jag fyllde 16 och bjöd hem Elin, Elina, Sofia, Malin, Jennifer & Julia på brunch.
April, Åkte ner till Malmö med familjen och bodde på hotel ett par dagar. Åkte även över till Köpenhamn och shoppade.
Maj, Jag, Malin, Elin & Elina hade en fotodag inför ett bildprojekt i skolan.
Maj, var och besökte hulebäcksgymnasiet inför vårt gymnasie val med Elin, Sofia & Mathilda. Fikade sedan.
Maj, var på liseberg med ett gäng. Det var även här jag började umgås mer med dem på bilden.
Maj, tog skojfoto med klassen och de andra niorna.
Maj, valborgsfest hos Malin
Fortfarande Maj, sminkade oss på the body shop och käkade lunch ihop sedan.
Juni, temavecka och det började dra ihop sig inför avslutningen.
Juni, avslutningsmiddag. Har nog aldrig sett killarna så snygga.. Dansade i flera tinmar och kände mig så galet lycklig.
Juni, gick ur grundskolan. Grät som ett litet barn på den dagen.
Juni, hade slutat skolan och jag, Elin & Elina cyklade till barnsjön.
Juni, firade midsommar hos min farbror med familjen.
Juni, var mycket på liseberg för att lyssna på bl.a Eric Saade och Petter & September
Juli, Elina fyllde år och vi överraskade henne med bowling och fest.
Juli, åkte till liseberg med ett gäng och sedan drog vi till skolan och grillade.
Juli, jag Mattias och Sebbe tog bussen till Malin för att spela tennis. Sedan kom Mattias & Frida.
Vi bade och spelade "Med andra ord".
Juli, Sofia hängde med min familj till Åland en vecka. Sedan drog vi vidare till stockholm. Hade så jävla kul ihop!
Augusti, åkte hem till Mattias med Elina, Malin & Jonathan för att spela lite poker.
Augusti, jag och mamma tog en sista minuten resa och drog en vecka till Kreta.
September, hade kräftskiva hemma hos Robert
September, började få riktigt bra kontakt med mina nya klasskompisar i gymnasiet.
September, Rock middag hod Malin
September, Sofia fyllde år och vi drog ut för att fota.
November, åkte in till stan för att käka frukost med mina favorit tjejer, Sofia, Elin & Elina
November, fest hos Robert. Det var också här Mathilda och 3 andra killar råkade ut för olyckan. Blev så rädd.
Glad att att gick vägen till sist.
December, hade fest hos Jeffa.
December, firade nyår hos Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback