Jag bryr mig inte om Björn Borg!

Började morgonen med att titta på film med familjen. Det var riktigt mysit när alla satt i soffan i morgonrock för att titta på Åsa-Nisse filmen till frukosten.
Nu har jag packat träningsväskan och ska snart ta tåget till tennisen. Kan inte påstå att jag är speciellt tagg på att ta mit ut snökaoset. Men jag behöver träna.
Ikväll kommer Elin hit, får se vad vi hittar på. Antar att hon sover här.
Wow, massa nattgäster nu det senaste. ÄLSKAR verkligen att vakna och somna bredvid någon man bryr sig om.
(menar inte att jag bryr mig om Bjön Borg, utan mer att jag ska spela tennis)
Nej, nu måste jag faktiskt fixa det sista.
Vi hörs ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback