Snart jul..

I torsdag körde jag ett rent konditionspass på gymmet.
20 minuter indoorwalking,
20 minuter powerwalk i brant backe (!) och
20 minuter löpning.
Totalt 1 mil. Konstigt nog kändes det som om jag hade kunnat köra en omgång till. Min kondition börjar verkligen bli riktigt bra! 
Har kört på bra med konditionsträning under 2 veckors tid och jag märker verkligen resultat! 
Om ni vill att era muskler skall synas bättre så räcker det inte att lyfta en massa vikter. 
Ni måste förbränna fettet som ligger över musklerna också.
Genom typ löpning, spinning eller roddmaskin. 
Tumblr_memiouz24x1rmcu67o1_500_large
 
Igår hade jag en vilodag.
Köpte de sista klapparna spenderade dagen med Elin och hade mys med mamma på kvällen. 

Idag är det lördag och planenen är att baka julgodis inför måndag (julafton) och sedan spela tennis. 
Har varit extremt hälsosam nu de senaste 3 veckorna. Så det ska bli intressant om jag lyckas hålla fingrarna i styr under julbaket! 
Tumblr_mf1keq7myi1r2yqp5o1_500_large
010_www.kepfeltoltes.hu__large
011_www.kepfeltoltes.hu__large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback