Varför är jag inte man?

Det blev en vända på gymmet idag. Körde 20 minuters löpning och 10 minuter powerwalk i brant backe. 
För er som hatar att springa så kan ni ju testa att power walka i brant backe. Tar som fan på rumpan. Sedan körde jag rygg och mage. 

Åkte hem , käkade och sedan in till Kungsbacka för att shoppa klappar med Mathilda. 
Har fortfarande inte fått alla julkappparna klara men jag har ju ett par dagar till på mig. 
Såg frästen Anton Hysén på stan. Gick 100 meter bakom honom och höll på att få hjärtstillestånd. 
Har alltid tyckt att han är farligt läcker. När han kom ut som gay ville jag bara gråta. 
"Varför är jag inte man?"
Kommer hem och möts av detta. Anton har hittat kärleken. 
(gråter inombords)

Men kul för honom. Kanske dax för mig att hitta nytt ögongodis ? 
Nu ska jag kolla något avsnitt av gossip girl. 

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback