Seriernas värld, fan vilken nörd jag är..

Som ni säkert känner till är jag riktigt duktig på att följa olika serier.
Har följt ;
one tree hill, grey's anatomy, revenge, Oc, the good wife, desperate housewives och en jäkla massa andra.
ja, listan kan göras lång..
Dock har jag inte varit lika duktig på att se klart dem.
One tree hill - är på säsong 8.
The good wife - serien blev as tråkig så jag såg bara 2 säsonger.
Grey's anatomy - är på säsong 7
The desperate housewives - är på säsong 7
Oc- vägrade se när Marissa dör så kollade bara till säsong 3.
Sedan har jag små sätt en massa andra serier.
Anledningen till att jag slutat tittat är att jag haft fullt upp och inte hunnit titta. Då har jag lagt serien på hylla,
och tänkt titta på den senare. Men när det sedan var dax har jag inte orkat komma ihåg vart jag varit eller vad som hänt och börjat på en ny.
Har även sett the vampire diares, säsong 1 och lite på tvåan. Har faktiskt laddat ner säsong 2 igen, och funderar på att kolla på 2:an.
Men har insett att jag kanske borde se klart dem serierna jag är halv klara med innan.
Sjukt vilken onödigt tid man lägger ner på en massa serier ändå.
Sjukt vilket kasst inlägg och galet ointressant. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback