Åhhhh, är så galet glad!

Har gått runt med ett extra stort leende på läpparna hela dagen idag.
Ni som känner mig vet att jag nästan alltid är gald annars också, men idag är det extra.
Känner att mitt liv flyter på bättre än vanligt.
  1. Skolan går bättre och bättre.
  2. Fick idag redan på att jag fick sommarjobb (har redan ett, så får se hur jag ska göra),
  3. på söndag åker jag till Paris
  4. och dessutom tror jag att Svenska nationella gick bra idag.
Det ända som inte är najs är att jag har ont i magen, men vem bryr sig ?
Jag älskar min hårfärg och mitt hår i allmänhet. Fan vad grymt det är!
Som om inte allt detta vore nog, fick en sjukt fin klocka av Evelina i försenad födelsedagspresent!
Tack vännen min!
Langar ännu en ego bild.
Om det finns en slags gud i himlen som har utformat denna dag så ska du ha ett fett tack!
Och ge mig gärna fler sånahär dagar!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback