Idag är det synd om mig, okej ?

Har tryckt i mig 3 clementiner idag. Endast för att få i mig c-vitamin.
Blir nog lite mer c-vitaminer senare i form av brustabletter.
Det låter så fruktansvärt konstigt men varje gång jag har en förkyldning pågång hjälper det att käka c-vitamin.
Eller så kanske det är så att jag tror att de hjälper och de är just de sm gör att de inte bryter ut ?
Jag vet inte.. :(
Jag har inte bara missbrukat clementiner utan också te och kaffe. Ja, ni hör ju hur det låter.
Låter som en liten fjortis som försöker impa genom att påstå att hon dricker kaffe varje dag.
Men jag vet inte varför, kaffe blir bara godare och godare. Kommer säkert sluta med att jag ersätter min kopp te som jag tar varje morgon till kaffe.  :)
Nej, jag måste sluta tycka synd om mig själv. För det är det enda jag har gjort idag..
Men jag har hört att det är okej att tycka synd om sig själv ?
Har precis bokat in mig på ett spinning pass imorgon, vill man så går det!
Måste leta upp c-vitamins tabletterna. Som fan att jag ska sitta på spinning cykeln imorgon! :D

Kör några gamla minnen..

Branäs, behöver inte säga så mycket mer..
Det var helt jävla underbart!



Var på liseberg med Elin, Elina, Sofia & Josephine för att kolla på Eric Saade (om jag inte minns fel)
Hade skit kul, tittade på massa konstiga människor i publiken och Eric såklart (som för övrigt var en stor besvikelse). Men kul var det!


Hade haft en grym dag på liseberg. Efter det drog vi till skolan för att grilla.
Grillen failade ganska rejält och vi fick äta halv råa korvar. Men det gjorde inte så mycket.
Vi hade iallafall kul..
Minns den här dagen som igår, hur hade en grym tjejkväll. Snackade ut om våra problem och om allt möjligt.
Minns att de var några dagar innan vi skulle börja gymnasiet.
Minns att jag var jätte nervös för att börja skolan..
Minns att jag var skit brun eftersom jag precis hade kommit hem ifrån Rhodos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback