Tjenare mitt bena!

Sitter nu med en kopp te i soffan. Kom hem ifrån fotbollsträningen för ett tag sedan.
Jag älskar verkligen att sitta i soffan och mysa efter ett träningspass.
Idag var det kasnke inte jätte mycket till träning i och för sig. Vi var få på träningen och planen var förstörd så vi fick hålla igång på grusplanen.
Inte bästa träningen precis men det gick iallafall. :D

Imorgon är det först skola som vanligt. Efter skolan ska Evelina (min kära klasskompis) hänga med mig hem. Vi ska käka lite thai och fixa oss inför kvällen. På kvällen ska vi in till Göteborg och ha "inskolning" med resten av donnergymnasiet. Ska bli hur kul som helst. Antar att det kommer bli ganska sent. Så jag tror att vi inte kommer att höras förren (sent) på lördag  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback