Rejält träningspass...


Har precis käkat lite mat.
Jag fattar inte hur, men jag lyckas alltid vara vrål hungrig när jag kommer hem ifrån skolan.

Idrottslektionen var inte så jobbigt som jag hade föreställt mig. Hade i och för sig förberätt mig på det värsta...
haha! :)
Vi började med att springa 3 km i normalt tempo. Vi kom fram till en beachvollyboll plan.
Där körde vi intevaller i sand. Man sprang runt själva planen i intevaller. 60 sekunders spring i högt tempo sedan 30 sekunder vila. Detta gjorde vi 4 gånger. Sedan fick vi vila.
Därefter gjorde vi samma sak igen yttligare 4 gånger. Denna gången sprang vi fram och tillbaka för att belasta låren.  :D
Sedan körde vi ett styrkepass. Styrkepasset var 8 minuter långt och vi gjorde grejer som armhävningar på knogarna, plankan och benlyft. Självklart gjorde vi detta 2 gånger.
Sedan power walkade vi tillbaka en kortare sträcka. Ca 1 km.

Det var tuft, men det hade kunna vara värre...

Nu har jag en del del att göra. Vi hörs senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback