Mot Elin

Tisdagar är den värsta dagen i skolan.
För varje veckan, varje tisdag har jag franska i 2h och 30 minuter.
Det enda posetiva med detta är egentligen att jag endast har detta en gång i veckan.
Jag behöver alltså bara sucka en gång rejält istället för 3 gånger i veckan flera gånger..

Väderet är ju inte speciellt mycket bättre. Blåser som om det är någon jävla "Gudrun" stom påväg liksom.
Men jag tänker trotsa väderet och bege mig ut iallafall. Ska hem till Elin nu ett tag.
Blir bara ett par timmar. Trots att jag har min "lediga" onsdag imorgon så ska jag iallafall in till donner och plugga lite.
Har ett grupparbete som ska vara klart snart så min grupp ska träffas och fixa lite med det.
Efter det ska jag träna på frikis som ligger bredvid. Alltså kommer jag komma hem ganska sent imorgon. :)

Men va fan.

Nu ska jag ta på mig ett par byxor. Inte för att jag är utan utan mer för att jag vill byta till ett par andra.
Jag vet, jag är allmänt konstig idag. Ibland är det okej att ha såna dagar, även om dessa dagar inträffar allt oftare.

Jag vet att ni älskar mig, xoxo (Gossip girls rubbad..) :D


Bild sedan avslutningsdagen. Påminner lite om de 3 vännerna och jerry.
Bara det att jag heter Erica och inte Jerry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback