"I want you in practice but not in the theory."

Wow, har verkligen tränat HELA dagen..
Först spelade jag fotboll. Var med på fotbollens dag. Vi körde 7 matcher och jag spelade ca 12 minuter på varje match..  Benen var som gélehallon. Men mitt lag vann iallafall hela skiten! ;) Vilket var riktigt gött.
Därefter var jag bara hemma och vände. Åkte iväg och spelade tennis direkt efter.
Käkade middag och sedan gick jag ut en sväng med Elina och bara snackade. ÄLSKAR dig tjejen! ;)

"I want you in practice but not in theory." Eller hur elina ? :D

Nu ligger jag i soffan med datorn i knät. Tror att jag ska kolla lite på CSI med mamma & pappa innan jag somnar..


Bild på mig och Elina sedan kräftskivan..

åter igen; "I want you in practice but not in theory."

Kommentarer
elina ♥ säger:

Att det ska vara så svårt, varför finns det inte killar man vill ha både praktiken och det "teoretiska" ? hahahaha ;D

2011-09-03 | 22:36:04
Bloggadress: http://elinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback