Allt i ett svep.

Slänger in ett snabbt inlägg!

Det har inte riktigt varit någon riktigt bloggning på några dagar nu.
Men skolan börjar verkligen sätta fart nu och tiden bara rinner iväg.

Igår hann jag faktiskt med ganska mycket iallafall. Jag hann både plugga franska, baka bröd, baka paj och träna på friskis med mamma. Det kallar jag snabbt jobbat!

Nu ska jag iallafall dra mig iväg mot skolan. Vi ska ha våran första idrottslektion. Är ganska nervös eftersom andra elever som redan haft idrott sagt att det var ganska tuft.

3 km spring till ett ställe, situps, armhävningar och intervaller på stället och sedan 3 km jogg hem.
Jag kommer nog vara ganska död ikväll.
Aja, vi ses och hörs senare.
puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback