2 timmars pluggande..

Har suttit och pluggat i 2 timmar i sträck.
Hade egentligen tänk åka med mamma och träna idag. Men jag struntade idag. Kände att jag behövde göra klart lite skolsaker och av erfraenhet vet jag att det inte funkar att bryta mitt i.
Har iallafall gjort klart veckans läxor. Det känns så jäkla skönt att ha allt gjort redan på måndagen. Detta innebär ju att jag kan göra en massa andra saker under veckan. Så som att träna, träffa kompisar och titta en massa avsnitt på Gossip gils UTAN att få dåligt samvete. :)

Där fick ni också svar på vad jag ska göra next.
Nämligen titta på ett avsnitt av GG.



Såg att kissie hade lagt ut en bloppis. Jätte kul att hon säljer sina kläder/prylar.
Men hur smart var det egentligen att hoppa av skolan ?
Sedan när bli 100 + 50 = 100 ?
Hon som är så rik borde ju iallafall ha råd att skaffa en miniräknare  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback