Alexandras soffa är grym!

Har precis vaknat upp i Alexandras goa soffa där jag har sovit ihop med Evelina!
Alexandra ligger nedanför på en madrass. Måste bara säga att soffan är grymt skön! :)
Hade en hyfsat go kväll igår :)
Åkte hem till Alexandra vid fem tiden. Då fixade jag, Alexandra och Evelina lite käk och självklart även oss själva.
Sedan kom Louise, CB, Linda, Elin, & Alice och vi taggade upp till lite go musik!
Sedan tog vi bussen in till nattklubben! Fick köa ett tag innan vi till sist kom in.
Lokalen var inte så stor som jag hade tänkt mig, det var heller inte så mycket folk som jag tänkt mig. Men vi hade jäkligt kul i alla fall! :)
Åkte hem med Alexandras pappa vid halv 2 tiden.
Nu ska jag lägga mig och sova ett tag till. Sedan blir det plugg ihop med Linda!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback