I'm strong

Har tagit en lite bloggpaus på sådär 6 dagar pågrund av personliga skäl. Det var behövligt.. 
Nu känner jag mig motiverad, starkare och gladare.
Ibland behöver man lite egen tid. Lite tid där man enbart tänker på sig själv.
Det har egentligen inte hänt speciellt mycket på den tiden jag varit borta.
Såg att jag hade fått en fråga angående varför jag var på Varberg sjukhus (Sorry att du får ett sent svar..) och jag tänkte besvara den frågan nu.
Jag var och gjorde en MR (magnet röntgen) på mitt knä. Efter knäskadan var jag och testade att gymma, vilket slutade med att jag haltade dagen efter. Så jag slutade träna ett par dagar. Gjorde MR röntegen och ny har jag börjat spinna vilket funkar as bra. 
Min läkare ska ringa nästa vecka och ge svar ifrån röntgen. Hoppas den inte säger något..
I morgon ska slutar jag 11.30 istället för 15.00 vilket känns för jävla bra!
Tror att jag dra in till Kungsbacka med Alexandra då för shopping och lunch.
Nu ska jag snart lägga mig i sängen och titta på ett avsnitt av One tree hill. (japp, har börjat på en ny serie!) Tumblr_ltiz87reng1qf3lleo1_500_large
Tumblr_lucc63cdfi1qzcwzbo1_500_large
Tumblr_lsxi7cio6n1qkuwipo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback