Välkommen till min andra blogg!

Är du en ny läsare ? Klicka här för att få lite mer info om vem jag är!

De flesta av er som hänger med mig hit har troligtvis följt min gamla blogg.
Andleningen till att jag valde att byta bloggnamn och börja om helt på 0, är för att få en ny start.
Kände att jag inte riktigt hade någon motivaion att blogga kvar på min gamla.
Kändes som ett bra beslut i samband med att jag börjar gymnasiumet. Jag ska börja på ett nytt kapitel och då behövde jag en ny blogg.
Självklart kommer jag behålla min gamla blogg. Men den kommer inte längre vara aktiv. Ska försöka vara duktigt på att uppdatera här. Men som sagt börjar jag gymnasiumet imorgon vilket innebär en massa nya saker.
Gissar att det kommer bli en hel del plugg längre fram också.
Men jag ska göra mitt bästa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback