The real love

Jag är kanske inte perfekt.
Jag kanske inte har världens "sexigaste" kropp.
Jag kanske inte är den snyggaste på jorden.
Jag kanske inte är tjejen du skulle stöta på.
Jag är kanske inte den du skulle försöka få ögonkontakt med.
Jag är kanske inte DEN tjejen.
.
.
Men jag jag kommer göra allt för att du ska se mig som perfekt.
Jag kommer att välja ett urringat linne för att du ska se mig som "den sexiga"
Jag kommer göra allt för att du ska säga att jag är snygg.
Jag kommer "råka" stöta ihop med dig i korridoren för att du få ögonkontakt.
Jag kommer försöka vara DEN tjejen.
.
.
Egentligen vill jag inte att du ska se mig som sexig.
I dina ögon vill jag vara glänsande vacker.
Egentligen vill jag inte bli kallad vacker.
Jag vill bli kallad söt.
Egentligen vill jag inte att du ska stöta på mig.
Jag vill att du ska sätta mitt hjärta i brand.
Egentligen vill jag inte att du ska ge mig en blick.
Jag vill att du drunknar i mina ögon.
.
.
Men det är bättre att få höra sexig istället för att inte få något alls.
Det är bättre att få bli klassad som snygg istället för ful.
Jag kommer känna mig mer värd om du stöter på mig.
Den blicken du ger mig, kan få mig att känna mig vacker i flera dagar.
Jag kommer att känna att jag NÄSTAN är DEN tjejen.
.
.
Men jag har inte bråttom.
För DEN killen som kommer kallar mig vacker är värd att vänta på. 
DEN killen som kommer sätta mitt hjärta i brand kommer för att stanna och aldrig någonsin låta elden bli till aska.
Tumblr_lvn3gxr9if1qcng3jo1_500_large
300050_278148222202187_100000210330949_1313293_8332968_n_large
Tumblr_lr2nyeaayf1qeuyelo1_500_large
Tumblr_lvzgjb1w6h1ql3q41o1_500_large
Text: Erica Dahlin
Bilder: www.weheartit.com

Kommentarer
malin säger:

fin och bra text erica! <3

2011-12-13 | 20:24:51
Bloggadress: http://malinkarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback