Tränings bruden!

Kan ju säga att det känns som en evighets sen.
Min morfar gick bort för ett par veckor sedan och ärlig talat har det varit lite rörigt sedan dess.
Jag har sagt det så många gånger innan men jag anser att sorgen alltid finns där. Det lättar inte med åren som många säger utan man lär sig att leva med den.
Nog om det, måste se framåt.
Det var över en vecka sedan jag tränade men idag gick jag ut i förrådet och körde 1,2 mil.
Lite mage och pilatesboll också. Är så grymt nöjd.
Till 2012 är planen att skaffa ett gym kort på friskis på 1 år. Men innan dess får jag betala på andra gym eller träna hemma. Men det funkar ju det också.
Måste tipsa om bästa tränings bloggen. Klicka här för att få en fet spark i baken :D
Tumblr_lpt0utjbes1r1wk8mo1_500_large
Ikväll blir det en go hemma kväll. Det är full storm ute och jag tänker inte dra iväg någonstans.
Dessutom var det ett tag sedan jag hade en go kväll hemma med familjen.
Hörs senare! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback