Sista "riktiga" skoldagen!

Laddar för sista skoldagen!
Dagen består av företagsekonomi och matteprov, men det är allt innan jullovet.
Imorgon har vi vår avslutning och då ska vi bara spela vollyboll i kviberg. Ska bli helt underbart med lov.
Nackdelen är att jag kommer få sitta och plugga lite under lovet. Lärarna har fått för sig att lägga alla inlämningar under v. 3 och 4. Inte en chans att jag sitter och gör alla under lovet, men jag är inte så sugen på att göra alla v.2 heller.
Aja, ska gå och möta elina nu. Vi ska ha sällskap till tåget.
Vi hörs senare, önska mig lycka till på provet.
Puss

Kommentarer
- säger:

Hej! Hur tycker du Donner är? Ska kanske börja där!

2011-12-19 | 15:42:50
elina olsson säger:

söt bild! <333

2011-12-19 | 18:54:35
Bloggadress: http://elinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback