Kommer gå naken på nyår!

Man skulle kunna tro att det pågår någon jävla sprängning utanför huset.
Men nej, de testar raketerna inför nyår. Det börjar verkligen dra ihop sig nu.
Känns extra bra att jag inte ens har något att ha på mig på varesig julafton eller nyår.
Slutar väl med att jag tar ett par svara byxor och en topp. As tråkigt! ', men jag får skylla mig själv när jag är så jävla kräsen.
Imorgon efter skolan ska jag hem till Evelina med Alexandra. Vi ska käka middag ihop och sedan spendera kvällen i Evelinas jacuzzi. Ska bli så jävla skönt! Slaggar där, !
Tumblr_lw2rusia8b1qeyy9co1_500_large

Kommentarer
malin säger:

åh fan va underbar bild!

2011-12-15 | 20:46:20
Bloggadress: http://malinkarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback