Gårdagen samt dagen!

Hade en riktigt go kväll igår!
Elina kom till mig vid fem tiden tror jag för att hjälpa till att käka på min lagade paj.
Fick till sist sparka ut henne så att jag skulle hinna duscha och käka.
Men hon kom tillbaka och vi gick bort till jeffa där malin också var.
Vi tittade lite på idol, chillade och lyssnade på go musik.
Sedan kom lite andra folk.
Jag och elina drog vid 12 tiden och gick bort till Emma. Var bara där en kvart typ sedan drog vi hem.
Idag sov jag till halv 11, vilket var jävligt gött! :D
Har ätit frukost, städat min garderob och lite så.
Nu ska jag bara ta det lungt innan tennisträningen.
Ikväll blir det hem till Sofia med Elin & Elina. Vi ska ha spelkväll och jag antar att jag sover där också.
Men vi hörs senare!
Bild på mig och Sofia sedan i somras då hon hängde med min familj till Stockholm & Åland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback