" hon är packad, så mycket som hon har packat"

Har precis varit och handlat lite med pappa. Nu sitter jag här och försöker få ihop en realistisk packlista inför onsdag. Lärarna rekomenderade att man packade så lite som möjligt, med tanke på att du får bära allt själv.
Hur fasen packar man så lite som möjligt ?
Vem skulle annars bära min packning ?

Ikväll blir det iallafall gymmet med elina. Hon slutar halv 5 idag (!) så vi ska inte träna förrän vid 7 tiden.


Okej, dax att återgå till den förbannade packlistan...
Funderar faktiskt bra på att på packa ner ett paket nudlar, en tandborste och tandkräm.
Vafan, man behöver kanske inte så mycket mer ?


Hejhopp

Okej, jag ångrar mig, måste nog ta med mer än bara nudlar, tandborste och tandkräm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback