Hold on, be strong!

Godmorgon! Hade ställt min klocka på 8.20 i morse. Tanken var att ta en powerwalk innan frukosten. 
Gick upp när klockan ringde men drog upp rullgardinen och märkte att det småregnade. Sängen kändes mer lockande.
Dessutom vaknade jag med fel inställning. (Fokusera på bra tankar istället Erica!!)
Kröp ner under det varma täcket och halvsov en timma till. 
Mamma och pappa har åkt till jobbet båda två och jag har kypit upp i soffan med datorn och frukosten. 
Förr älskade jag att vara ensam hemma, man fick göra precis vad man ville när man ville.
Nu får jag panik efter 1 timma. 
Har alltid på både dator och tv för att jag inte klarar av tystnaden. 

Ska ta och plugga lite idag och förhoppningsvis gå ut på den där promenaden. Om vädret vill sig. 
542257_459817997400401_1086493993_n_large
Tumblr_mg2u7birkv1qdvkkvo1_500_large
Tumblr_mg171gpwub1qhkw9bo1_500_large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback