Ny vecka, nya mål,

För första gången på hur länge som helst (hela året?) har jag haft en helg där jag har ätit skit mat. 
Eller skit och skit. Har aldrig varit tjejen som äter riktig skitmat. Men i normala fall brukar jag äta ytterst lite kolhydrater och mängder av protein. Och aldrig stoppa i mig en massa socker.

Denna helgen har jag släppt kost tänket, har ätit både vitt bröd, crème Brûlèe, godis och tårta. 
Sen vanlig middag som revben och sallad. Men jag har unnat mig rejält. Var faktiskt ganska gött att ha en sån helg.
Tror det är bra att chockera kroppen ibland för att få resultat. Så nu sitter jag med min sista choladbit för ett bra tag framöver. Dax att återgå till min normala kost i morgon. Vilket jag är ganska tacksam för. Visst har jag bara haft 2 unnar dagar, men min kropp är  känns redan svullen och hyn börjar bli lite ful. 
Min mage har tydligen inte heller uppskattat helgens festligheter. 

I morgon väntar ett konditionspass. Sjukt taggad eftersom jag inte tränat på 2 dagar! 
Tumblr_mcsxtcb7pu1rxlj8po1_400_large
Tumblr_mgvv5bmz0m1rn1h2io1_1280_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback