Samlar vuxenpoäng!

Klockan är halv 10 snart och jag har redan samlat massa vuxen poäng.
Har satt på en maskin tvätt och sitter med en kopp kaffe och äter fukost.
På vardgar äter jag alltid frukost med mamma. På loven är pappa alltid uppe när jag vaknar. Men inte idag.
Mamma har åkt till kontoret och pappa sover. Känns jätte skönt att kunna sitta med min frukost själv i tystnaden. Händer inte speciellt mycket.
Bild på Sofias godisgömma som jag hittade igår
Idag ska jag fortsätta att samla vuxen poäng. Ska städa hela lägenheten, fortsätta tvätta och plugga lite.
Men det får vänta lite. Tänker inte vara så elak att jag kör upp pappa ur sängen till ljudet av dammsugaren..
Aja, vi hörs senare! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback