Så vårdar du ditt hår bäst.

Mitt tips är inte speciellt märkvärdig.
Men det är i alla fall ett tips.
LÄGG PENGAR PÅ BRA SHAMPOO, BALSAM & HÅRINPACKNINGAR!
Hur många av oss köper shampoo i en mataffär (ICA, WILLY:S). Ganska många antar jag ?
Vi ser det som smartast, det är billigast, bekvämast och helt okej.
Men ansträng er. Lägg en hundring extra för att få ett bra shampoo. Kan lova att håret både växer och mår bättre om de blir behandlat rättvist. Var handlar man bra shampoon då ?
Bor du nära kungsbacka kan jag rekomendera bellbox på Freeport. Men allra bäst är nog att köpa hos frisören. Din frisör kan se vad just du behöver för shampoo. Har du torrt hår behöver du något som återfuktar.
Har du mjäll behöver du något som motverkar det och så vidare. Den som vet bäst att alltså frisören.
Shampoon jag gillar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback