Lockigt hår utan locktång!

Hela dagen kommer gå åt att plugg. Ska försöka hinna göra en header som jag sagt, men det ser inte ut att bli så.
Nu har jag gjort halva franskan. Har både juridik och företagsekonomi kvar så det ser ut som om jag kommer få sitta här ett tag..
Kolla mitt hår. Alice i min klass tipsade hur man kunde tvinna håret när det är vått och få korkskruvar utan att behöva göra det med en locktång.
Det blev ganska lyckat ändå. Vet vad jag ska förbättra till nästa gång bara.
Nej, måste återgå till plugget. Men vi hörs väl ikväll.
Kram!

Kommentarer
Alice säger:

Bra jobbat!!

2012-01-15 | 17:20:04
Bella säger:

Kan du göra ett inlägg om hur man gör sånna lockar? :)

2012-01-15 | 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback