Svalt ett rivjärn ?

I torsdags kändes det som jag blivit överkörd av en buss. Gick hem något tidigare eftersom jag kände mig febrig. Gottade ner mig i soffan med 2 Alvedon och lite te och mådde bättre efter någon timma. På fredagen kände jag mig bättre och beslutade att ta mig till gymmet efter skolan. Vilket visade sig vara en nitlott, även om jag tog det jäkligt lugnt. En powerwalk i backe och sedan lår och rumpa. Idag vaknade jag upp med en röst liknande Tommy körbergs. Dessutom kändes det som om jag svalt ett rivjärn. Ingen tennis träning för mig idag alltså. Men jag träffade Mathilda en sväng. Sedan har jag suttit dränkt med läxor. Har druckit 5 koppar te och 2 koppar kaffe och min hals känns faktiskt ganska bra nu. Försöker få i mig allt som har med c-vitamin att göra för att inte bli riktigt sjuk. Har så galet mycket i skolan just nu så det finns inte en chans att jag har tid att ligga hemma och ses sjuk. Ska ta det lugnt ikväll. 
Hoppas ni får en bra kväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback