Strong is the new skinny!

Godmorgon vänner!
Gårdagen var faktiskt rolig. Kände mig ganska otagg när jag kom dit men fick mig ett par goda skratt.
Var hemma efter klockan 1, och somnade vid 2.
Är så jävla stolt över mig själv. Hoppade över både tårtan och alkoholen. Snacka om att "strong is the new skinny".
Det blir något hårdare träning och kost nu inför nyår.
Ska en vända till gymmet idag och köra överkroppen.
Längtar faktiskt. Känns bra att inte vakna upp bakis och behöva ligga i soffan i fosterställning utan att kunna utnyttja dagen istället! Nu ska jag gå upp och fixa lite frukost.
Bilderna är tagna av Malin Karlsson. Gå gärna in på hennes blogg också' den är grym! www.nattstad.se/malinkarlssonn
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback