Det är synd om mig idag igen..

Har äntligen pluggat klart.
Juridiken 
Samhäll
Företagsekonomi

Det blir nog ingen spinning för mig idag. Har åkt på en rejäl förkyldning!
Tänker iallafall ta en liten promenad för att få lite luft. Kan inte sitta inne 2 dagar i rad!
Övervägde om jag skulle gå på Aranäs och Lindälvs inskolning ikväll. Men det kändes lite siså där.
Jag går inte ens på någon av skolorna, och nu när jag dessutom är vrål förkyld känner jag mig inte alls tagg.
.
.
- Hej, går du på Aranäs eller ?'
- Öhhh, nej..
- Aha, Linälv ? Vilket program ?
- Jag går inte på linälv heller, hehe (får en extrem hostattack!)
- oj då.. (personen flyttar sig för att inte bli smittad) Vad gör du här då ?
.
.
Ja, precis, ni hur ju hur det hade låtit. Antar att jag får titta på ännu ett avsnitt av gossip girls, äta upp pajen mamma gjorde i helgen (den kan ju bli gammal..) och ja, ta den där promenaden.
Men det går ingen nörd på mig.
Detta är andra dagen jag tycker synd om mig själv. Kan inte tycka synd om mig själv 3 dagar i rad. Detta är alltså min sista "det är synd om mig" dagen. Därför är der extra synd om mig idag..!
Vi hörs senare..
"Tyck synd om mig nu" - Melissa Horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback