pluggardag...

Godmorgon Godmorgon!
Fast egentligen är det ingen god morgon.
*Vårt internet har lagt av (så jag har hackat mig in på grannens.)
* Jag har livit myggbiten (jag trodde myggen var döda i oktober?)
* En hel dag med plugg vntar (om jag inte vill ha ig, eller F som det nu heter på matte provet i morgon)

Fattar inte varför jag gnäller ? Sov ut rejält i natt, tittade på 2 avsnitt av gossips i morse och nu sitter jag och dricker kaffe..
Aja, iallafall. Dagens planer är att plugga. Ska även åka en sväng till Stadium med mamma. Vi ska köpa en liten present till min kusin som fyller år nästa helg och ett par joggingtights till mig :D
Vi hörs senare, nu måste jag ta och dricka upp kaffe och börja med matten..
puss
google bild, vem älskar inte google bilder ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback