Gårdagen!

Har inte orkat blogga på ett par timmar. Men jag tror att ni överlever.
Igår började dagen med en timmes sovmorgon, kändes riktigt skön. Det behövdes kan jag ju säga.
Slutade skolan klockan 3 som vanligt. Därefter hängde Alexandra (tjej ifån klassen) med mig in till stan.
Vi satte oss på ett jätte mysigt café och bara tjötade lite. Riktigt roligt att vi börjar lära känna varandra på djupet nu.
:)
Sedan kom mina andra kompisar in. Elina, Frida, Malin & Alfred. Efter att de käkat lite på burger king började vi alla 6 shopping turen. Alfred letade efter en kappa, jag letade efter en klänning och de andra bara spontan shoppade!
Vi blev uppdelade nästa med en gång. Frida & Elina sprang iväg på sitt håll och Jag, Alfred,Alexandra & Malin var på vårat håll.
:D
Var hemma vid halv 8 tiden och käkade middag med pappa då. Sedan låg jag i soffan och kollade på idol. Vid 10 tiden var jag nära på att somna och förflyttade mig till sängen. Hann med 2 avsnitt av gossip girls innan jag somnade.
Alfred och Malin på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback