Bara för att "ensam mamma söker" räddar dagen!

Kan ju inte påstå att min dag varit jätte bra..
Matteprovet gick åt pipsvängen (hoppas jag blir godkänd iallafall) , sov dåligt inatt, är allmänt seg i hela jäkla kroppen och har så klart ont i magen (misstänkt magkatarr) ..
Endå gick jag och tränade idag med Malin & Elina. Blev inte ett långt pass direkt men 30 minuter var lagom idag.
Hade riktigt kul med tjejerna också.
Nu sitter jag med datorn i knät och väntar på att ensam mamma söker börjar (älskar programmet!)
Lite kul att programet heter "Ensam mamma söker" och så har de tagit med en pappa. haha!
Det är som när bonde söker fru var och dem hade med en bonde som sökte en man. :D
Imorgon är jag egentligen ledig. Donnerdagen är flyttad till imorgon denna veckan. Men jag ska endå in till donner och jobba med ett svenska arbete. Min grupp ska träffas 11. Det betyder att jag får sovmorgon i 2 timmar imorgon.
Vilket också innebär att jag hinner göra bacon och scrambled eggs till frukost.
Om min mage är med på noterna.. (HOPPAS HOPPAS!)
Nej, ensam mamma söker väntar.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback