Första och andra dagen..

Struntade helt i att blogga igår.
Det var en ganska hektisk dag faktiskt. Sen så hann jag inte riktigt.

Första dagen på gymnasiumet var iallafall riktigt spännande. Jag hann bekanta mig med en hel del nya människor. När jag kom hem var jag dock dessto mer snurrig. Allt var så nytt. Alla människor var helt nya. Alla platser var också nya.
Träffade Malin & Elina en sväng för att snacka om dagen. Därefter åkte jag och kollade när laget spelade match.
Vilken jäkla kanon match ni gör tjejer. Förlust med 3-0. Men det var länge sedan jag blev så jäkla lycklig av att titta på ert spel.

Haha, jag och jeffa är lite udda där. I helt andra kläder..

Så hur var andra dagen i skolan då ?
Well, ..
Det var riktigt bra. Började prata med lite andra som jag inte hunnit bekanta mig med.
Måste säga att det känns som om jag har fått värsta go klasskamrater.
Vi skrattar och har faktiskt riktigt kul fast vi bara går på dag 2. ;)

Nu ska jag snart äta lite mat med familjen.
Ikväll kanske jag drar hem till Mattias en sväng. Vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback