Dagens lista!

DAGENS VILL HA:
DAGENS KLÄDSEL: SvaJeans, brun blus, grön jacka & svarta replay stövlar.
DAGENS SMINK: Mineral puder & mascara.

DAGENS FRISYR: Bulle på huvudet

DAGENS HÄNDELSE: Västtrafik sabbade min dag..
DAGENS LÅT: fighter- Christina Agulera
DAGENS PLANER: Somna till gossip girls
DAGENS SAKNAD: Mina gamla klass kompisar.

DAGENS DUMMASTE: Västtrafik
DAGENS DROG: Vatten
DAGENS ROLIGASTE: Min eftermiddags shopping med älskade Elina.
DAGENS FAVORIT: Elina
DAGENS KÖP: Burgare ifrån donken.

DAGENS GODIS: Inget
DAGENS HUMÖR: Irritation, med samtidigt jätte glad!
DAGENS ORD: Västtrafik.

.


Kommentarer
elina säger:

du är min favorit också, hihi! <3

2011-08-30 | 21:18:01
Bloggadress: http://elinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback