Nya mål!

 

Har precis kommit hem ifrån ett härligt spinningpass. Körde spinning puls intervall, vilket innebär att du kör i intervaller samtidigt som du ska hålla kolla på din puls via puls klocka. 
Helt sjukt vad underbart pass. Svetten rann ner för hela kroppen när jag gick där ifrån.
Men samtidigt kände jag mig startare än någonsin. 
Åh, det finns ingen goare känsla än den efter ett hårt pass. 
Cyklade 2,75 mil på 57 minuter. Mitt mål är att nå 3 mil på 60 minuiter. 
Det kommer... Jag LOVAR ER! 
Imorgon efter skolan blir det en vända till gymmet för att köra överkroppen. 

Nu ska jag lägga upp fötterna i soffan och dricka upp min proteindryck. 
LOVE THIS LIFE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback