Detta visste ni inte om mig...

Kärlek;
♥ Jag har aldrig varit riktigt kär.
♥ Jag älskar killar som flirtar öppet. (smälter verkligen för komplimanger)
♥ Det första jag kollar på hos en kille är ögon och armmuskler.
♥ Jag är extremt kräsen när det kommer till killar..
Hälsa/Träning:
Jag är kass på matlagning. (pannkakor är ganska svårt att göra i min värld)
Sist jag lagade mat hos Elin;
♥ Får dåligt samvete om jag inte tränar minst 3 ggr i veckan..
♥ Sushi är det bästa som finns.
Framtid;
Jag drömmer om att bli advokat.
♥ Jag vill gifta mig och skaffa barn.
♥ Oavsätt vart jag bor, tänker jag köpa mig ett stort hus med utsikt mot havet.
♥ Jag vill resa jorden runt
♥ Jag vill tjäna gott om pengar..

Kommentarer
Kajsa säger:

du säger att du är kräsen när det gäller killar ?

Hur är den perfekta killen ?

Utseeende & Personlighet ???

Gryyyym blogg ;) ;)

2012-04-10 | 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback